Publicadas as adxudicacións provisionais dos CXT

Publicadas todas as resolucións provisionais

Novos currículos de Formación Profesional

A Consellaría levou á Mesa Sectorial o proxecto de Decreto de catro novos currículos de FP

Outros temas da Mesa sectorial do 4 de febreiro

A CIG-Ensino presentou na rolda final de intervencións outros temas de relevancia.

Nova regulamentación das comisións de saúde

Os cambios afectan a prazos, requisitos, documentación e presentación en sede electrónica.

Nova Mesa Sectorial: a CIG-Ensino confirma a súa maioría na representación do profesorado galego

8 de 15 postos. Por terceira vez consecutiva a CIG-Ensino vén de obter a maioría absoluta dos membros da representación sindical do profesorado galego no seu máximo órgano de negociación.

Información da mesa sectorial do martes 4 de febreiro

Froito das preguntas da CIG-Ensino no apartado de Varios a Consellaría avanzou que a Mesa Sectorial na que se abordará o proxecto de Orde de convocatoria do concurso-oposición previsibelmente será o vindeiro martes, 18 de febreiro de 2019.

A CIG-Ensino e o resto de OOSS levan á Mesa Sectorial de Educación a devolución do horario lectivo e a Consellaría ratifica a súa negativa a negociar

Representantes de todas as organizacións sindicais concentráronse esta mañá diante da EGAP, na que se celebra a Mesa Sectorial de Educación, para reclamar a recuperación dos dereitos roubados durante a crise ao profesorado galego.

Publicadas as vacantes provisionais do CXT

De todos os corpos do concurso

Nace a Plataforma Galega en Defensa da Universidade Pública para loitar contra a súa privatización

A falta de que o Parlamento galego aprobe a Lei que permita a creación da nova universidade privada promovida por Abanca todo indica que a Xunta deixará ben atada esta cuestión antes de que remate a lexislatura.

Apertura de listaxes de substitucións de primaria

Lingua estranxeira: inglés e francés

A CIG mobilízase en todas as cidades para exixir a derrogación da reforma das pensións

Considera que agora que está constituído o novo goberno xa non hai escusas

A CIG Ensino denuncia a indefensión das equipas directivas fronte a situacións excepcionais como temporais, inundacións ou problemas estruturais dos edificios

Nesta mesma semana quedou clara esta problemática coa actuación da administración no CEIP Frei Luis de Granada de Sarria

Precisa Galiza dunha universidade privada?

O modelo público de educación superior, fronte ao privado, sempre beneficia a maioría social

Quizais quixo dicir:

< Maio 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Outros 8 Maio 2025
Profesorado admitido nas oposicións

A web da Consellaría publica as listas definitivas de persoal admitido e excluído das oposicións docentes do 2025.

Outros 7 Maio 2025
Investigación no STEMBach

Publica a Consellaría a relación provisional de traballos de investigación admitidos na convocatoria de recoñecemento aos proxectos de investigación no bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía (STEMbach), no curso 2024/25.

BOE 7 Maio 2025
Estancias en centros europeos

O BOE publica a convocatoria de 120 prazas para a realización de estancias profesionais en centros educativos de Alemania, Austria, Bélxica, Dinamarca, Estonia, Finlandia, Francia, Irlanda, Italia, Malta, Noruega, Países Baixos, Portugal, Reino Unido, Suecia e Suiza para o curso 2025/2026.

Outros 7 Maio 2025
Interinidades en Portugués e Lingua Galega e literatura

A web da Consellaría publica a relación provisional de profesorado admitido e excuído para cubrir interinidades e substitucións nas especialidades de secundaria de Portugés e Lingua Galega e literatura.

Outros 7 Maio 2025
Interinidades na EOI

Publicada a relación provisional de persoas admitidas e excluídas e o baremo provisional nas listas de interinidades e substitucións para impartir Galego e Portugués na EOI.

DOG 5 Maio 2025
Novas seccións bilingües

Publica o DOG a convocatoria para a incorporación de novas seccións bilingües para o curso 2025/26.