Inspección accidental
Inspección Accidental 2024
Convocatoria
O prazo de presentación: dende o 25 de outubro até o 8 de novembro, ambos incluídos.
Resolución do 16 de outubro de 2024 (DOG)
Resolución do 16 de outubro de 2024 (convocatoria)
- Como o fago
A solicitude presentarase obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado PR004A, dispoñible na sede electrónica: https://sede.xunta.gal/tramites-e-servizos/solicitude-xenerica
A solicitude debe cubrirse indicando o asunto e o órgano destinatario que se indican a continuación:
ASUNTO RELACIONADO:
-Inspectores accidentais.
DESTINATARIO:
-Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional
-Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos.
Xunto coa solicitude deberá achegarse a seguinte documentación:
- A documentación acreditativa de que se posúen os requisitos esixidos para participar de acordo co establecido na resolución de convocatoria deste procedemento, só no caso de que non consten no expediente electrónico da persoa solicitante.
- Unha declaración responsable de que non foi separada/o mediante expediente disciplinario do servizo de calquera administración pública e de non estar inhabilitada/o para o exercicio de funcións públicas.
- Certificado de non ter antecedentes por delitos contra a liberdade e identidade sexual, só no caso de opoñerse expresamente á consulta de datos do Rexistro Central de Delincuentes Sexuais na solicitude de participación.
Admitidas e excluídas
Admitidas e excluídas provisional
Resolución definitiva de persoas admitidas e excluídas
*Corrección de erros relación definitiva inspectores accidentais
Primeira proba
Criterios avaliación primeira proba
Criterios actuación primeira proba
Proxecto
Convocatoria entrega de proxecto
Criterios avaliación proxecto
Convocatoria segunda proba fase A
Segunda proba
Baremo
Listaxe definitiva de persoal seleccionado