Mesa sectorial

Ningún avance na mellora da profesión docente no ecuador da que ía ser a “lexislatura do profesorado”

A CIG ensino aproveitou a Mesa Docente estatal para pedir que se presenten propostas de mínimos que permitan posteriormente negociar melloras no ámbito galego arredor de tres eixos: redución de ratios, recuperación do horario e corpo único docente A1

A CIG-Ensino advirte que o novo Decreto galego de FP implicará redución de profesorado e un empeoramento das condicións laborais e da formación do alumnado

Un decreto peor para unha Lei xa de por si pésima. Esta é a conclusión do principal sindicato do ensino público que entende que nun momento de auxe da FP esta norma vai supoñer o impensábel: que se reduzan docentes e que se “secundaricen estas ensinanzas

Máis módulos, máis alumnado por docente e máis carga de traballo. Así é a FP do curso que vén

Na Mesa Sectorial na que se ía debater o Decreto Galego de FP finalmente só se abordaron as Instrucións sobre a ordenación dos Graos D e E de FP para o curso 25/26, das que se derivará unha redución do profesorado se non se recuperan as 18 horas lectivas

Información da Mesa sectorial do mércores 18 e venres 27 de xuño

Decreto que se establece a ordenación xeral da formación profesional e as instrucións sobre a ordenación e a organización dos graos D e E de formación profesional para o curso 2025-2026.

Información da Mesa sectorial do mércores 4 de xuño

Na mesa negociáronse as axudas por formación, as licenzas por formación non retribuídas, as prazas convenio ou programa e unha praza de profesor/a de lingua e literatura galegas no colexio Vicente Cañada Blanch de Londres

Publicada no DOG a orde que regula o calendario escolar

Hoxe publícase a orde que regula o calendario escolar do curso 2025/2026 sen practicamente ningunha modificación con respecto ao borrador presentado na mesa

A CIG-Ensino traslada ao Ministerio o seu profundo desacordo coa dinámica creada para enredar na reforma da profesión docente

Así lle foi trasladado nunha reunión dun grupo de traballo da Mesa estatal na que se evidenciou que o Ministerio aínda non pasou da fase do enredo

O Ministerio non reducirá os prazos para a implantación da Lei de Ensinanzas Artísticas

A medida, criticada pola CIG-Ensino, veu acompañada pola rectificación ministerial na composición do Consello Superior de Ensinanzas Artística, na liña da demanda da CIG-Ensino

A CIG denuncia que o Goberno do Estado salte a Mesa Xeral de Negociación do persoal empregado público e trate de negociar un novo acordo salarial cos sindicatos estatais no dialogo social

O sindicato maioritario na Galiza alerta das consecuencias de pactos pola porta de atrás que provocaron unha perda constante do poder adquisitivo no sector público

Quizais quixo dicir:

< Setembro 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
14/09/2025
Outros 11 Setembro 2025
Programa EduReferentes

Resolución na web da Consellaría co programa educativo “EduReferentes” para o curso 2025/26.

Outros 10 Setembro 2025
Plan Eduemprende 2025-2026

Regulado o Plan Eduemprende para o curso 2025-2026.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos Innova-Lab

Publicadas as bases para a convocatoria do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos Innova-Lab.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos de inclusión educativa

Convocatoria na web da Consellaría do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos de Inclusión Educativa (PIE) para o curso 2025/26.

DOG 8 Setembro 2025
Prácticum do mestrado de profesorado

Convocatoria no DOG para a acreditación de centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do mestrado de profesorado de ESO e Bacharelato, FP e idiomas.

DOG 8 Setembro 2025
Mestrado para profesorado técnico

O DOG publica a convocatoria para acreditar centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do curso de especialización en formación pedagóxica e didáctica do profesorado técnico en formación profesional.