Apertura de listaxes de substitucións de primaria

Lingua estranxeira: inglés e francés

A CIG mobilízase en todas as cidades para exixir a derrogación da reforma das pensións

Considera que agora que está constituído o novo goberno xa non hai escusas

A CIG Ensino denuncia a indefensión das equipas directivas fronte a situacións excepcionais como temporais, inundacións ou problemas estruturais dos edificios

Nesta mesma semana quedou clara esta problemática coa actuación da administración no CEIP Frei Luis de Granada de Sarria

Precisa Galiza dunha universidade privada?

O modelo público de educación superior, fronte ao privado, sempre beneficia a maioría social

As Xefaturas Territoriais da Consellaría de Educación só atenden o 27% das vacantes reclamadas pola CIG Ensino en nome dos centros e do profesorado

Desde a CIG Ensino solicitaremos unha reunión coa Subdirección Xeral de Recursos Humanos para tratar as 310 vacantes rexeitadas polas xefaturas territoriais
Viñeta Kiko da Silva © El Correo Gallego

Nin “PIN parental” nin censura educativa: liberdade de cátedra e respecto pola coeducación e a igualdade

En Galiza tivemos un intento do goberno de introducir un pin parental coa fallida enquisa ás familias sobre a lingua vehicular en Educación Infantil

A mellora da convivencia nas aulas pasa pola redución das ratios e carga lectiva así como polo reforzo da formación

A Consellaría presentou un informe sobre convivencia nunha reunión do Consello Galego no que o goberno volve amosar a súa desconsideración pola comunidade educativa.

Xa é hora. Derrogación da LOMCE

A CIG Ensino solicita unha reunión coa Ministra de Educación

Actualización das listas de persoal interino e substituto

Do corpo de educación infantil e primaria

ARCO: un novo parche na política educativa da Consellaría

No canto de reforzar os equipos docentes de cada centro cun incremento de profesorado e a autorización de desdobres e ratios menores, a Consellaría promove un novo formato de contrato-programa que non ten carácter universal e é claramente insuficiente.

O Consello Escolar de Galiza aproba emendas da CIG-Ensino para diminuír as ratios na FP que a Consellaría ten que tomar en consideración

As votacións no Pleno de onte marcan un punto de inflexión ao poñer en tela de xuízo a política da Xunta e propoñer unha mellora na calidade da Formación Profesional e por extensión de todo o ensino primario e secundario.

O Consello Escolar de Galiza aproba a práctica totalidade das propostas de mellora na atención á diversidade presentadas pola CIG-Ensino

Cos votos en contra da representación da Consellaría, representantes do PP e membros afíns, o ditame do CEG supón unha emenda á totalidade na política educativa da Xunta

Quizais quixo dicir:

< Xuño 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
DOG 5 Xuño 2025
Direccións da rede de CIFP

Anuncia a Consellaría a convocatoria pública para a provisión, polo sistema de libre designación, de postos de directores e directoras da Rede de centros integrados de formación profesional.

Outros 5 Xuño 2025
Programa Picasso Mob

Resolución definitiva cos centros e alumnado seleccionados para participar no programa Picasso Mob de intercambio con centros pertencentes á Région Académique Bourgogne - Franche Comté Est (Francia) durante o curso 2025/2026.

DOG 4 Xuño 2025
Competencia dixital docente

Convoca a Consellaría procedementos para a obtención da acreditación da competencia dixital do persoal docente.

DOG 4 Xuño 2025
Premios educativos Innovagal

Convoca a Consellaría os premios educativos Innovagal para o ano 2025.

Outros 4 Xuño 2025
Proxectos de innovación na FP

Anúncianse os premios para o desenvolvemento de proxectos de innovación no ámbito da Formación Profesional.

Outros 3 Xuño 2025
Campamentos dixitais de verán

Resolución provisional cos centros públicos seleccionados para participar no programa de capacitación en competencia dixital, Campamentos dixitais de verán, dirixido ao alumnado de entre 9 e 17 anos ao remate do curso 2024/25.