Este 17 de maio defendemos o galego desde xanelas e varandas

PRECISAMOS DO GALEGO: xustiza, igualdade e cohesión

O profesorado galego, desamparado ante os criterios contraditorios sobre a docencia e o desconfinamento educativo neste fin de curso

A CIG-Ensino amosa a súa preocupación tamén polas informacións sobre o inicio do próximo curso e alerta de que as medidas deben ser negociadas coa representación docente.

Información reunión da comisión negociadora do VI convenio colectivo de empresas de ensino privado sostidas total ou parcialmente con fondos públicos

Confinados os pagos dos atrasos das táboas salariais de 2019 e prolongado o prazo de solicitude da cláusula de descolgue salarial mentres dure o estado de alarma, tal e como pretendía a patronal e aceptou o trío sindical estatal

Carvalho Calero: unha nova oportunidade nos centros educativos para todo o curso 2020/21

CIG-Ensino solicita á Real Academia Galega que traslade ao 2021 a celebración do Día das Letras dedicado a Carvalho Calero para que poida ter o tratamento que merece no ámbito educativo

O INSS farase cargo da xestión do Réxime de Clases Pasivas do Estado

O cambio de adscrición ministerial non afecta ás pensións de Clases Pasivas

Temas varios na Mesa Sectorial do 30 de abril

Outros temas propostos pola CIG-Ensino na rolda final de intervencións

Información da Mesa Sectorial sobre aprazamento das oposicións 2020

A Xunta manterá o prazo de inscrición se non se modifica o Real Decreto de Ingreso por parte do Ministerio.

Instrucións para o desenvolvemento do terceiro trimestre

Publicadas hoxe, martes 28 de abril de 2020

A CIG-Ensino demanda unha solución aos contratos de investigación dependentes da Universidade.

Tras xestións realizadas coa Secretaría Xeral de Universidades o sindicato puido saber que se abordou a situación dos contratos do persoal investigador coas tres universidades e que mañá se detallarán os acordos para cada unha das categorías

A Xunta de Galiza segue a discriminar a unha parte do profesorado universitario nos complementos autonómicos

Unha nova sentenza xudicial denega o cobro dos complementos autonómicos ao profesorado colaborador

Unha reunión que chega 6 semanas tarde e non abre expectativas de cambio na Consellaría de Educación

As organizacións sindicais agardamos case un mes e medio para que a máxima responsábel en materia educativa mantivese unha reunión moi demandada e que se limitou a un acto unicamente formal que só tería sentido que se producise ao inicio do confinamento

A CIG realiza protestas simbólicas nas sete cidades para esixir ingresos e salarios dignos, protección social e seguridade nos centros de traballo

Estas accións despois de semanas de presentar propostas, reclamacións e denuncias que non son atendidas nin polas administracións nin polas empresas

Quizais quixo dicir:

< Xuño 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Outros 23 Xuño 2025
Instrucións para as ensinanzas de persoas adultas

A Consellaría publica na súa web as instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas básicas de educación para persoas adultas, bacharelato para persoas adultas e ensinanzas non regradas no curso académico 2025/2026.

Outros 23 Xuño 2025
III Premio ConVivimos

A Consellaría convoca o III Premio ConVivimos 2025 de convivencia e benestar emocional para os centros públicos.

Outros 23 Xuño 2025
Concurso Atrévete a ter unha idea 24/25

Publicada a resolución cos proxectos premiados no concurso Atrévete a ter unha idea 2024/2025.

Outros 23 Xuño 2025
Centros PluriBach

Na web da Consellaría a listaxe definitiva de centros para formar parte do programa de bacharelato de especialización en idiomas (Pluribach), para o curso 2025-2026.

Outros 23 Xuño 2025
Centros plurilingües

Anuncia a Consellaría os novos centros docentes que se incorporan á Rede de Centros Plurilingües de Galicia para o curso 2025-2026.

Outros 23 Xuño 2025
Competencia Dixital Docente

Publicada a listaxe provisional de profesorado admitido e excluído na convocatoria para a acreditación da Competencia Dixital Docente (CDD) do 2025.