A CIG-Ensino non dá o seu apoio á OPE docente ao non se negociar conxuntamente coa de concurso de méritos e coas prazas de oposición extraordinaria

Procesos selectivos do 2022: unha situación extraordinaria require unha negociación seria e global

A CIG-Ensino solicita a actualización inmediata das listas de substitucións do corpo de mestres

Unha vez detectadas vacantes que non se puideron cubrir por falta de persoal cos perfís axeitados

CIG-Ensino reitera a exixencia da negociación de todas as prazas de ingreso, tanto de concurso como de oposición

En comparecencia antes dos medios de comunicación para valorar as declaracións do conselleiro, o secretario nacional da CIG-Ensino reclamou transparencia e axilidade para negociar todas as prazas

A CIG-Ensino non subscribe o XXIII convenio colectivo nacional de autoescolas por regresivo e involutivo, e que precariza aínda máis o xa mísero anterior convenio

O marco de negociación estatal refórzase pechando calquera outro ámbito de negociación e volve amosarnos como o sindicalismo estatal de pacto e entrega á patronal consolida a precariedade no sector

A CIG-Ensino exixe a negociación dos criterios para fixar as prazas de todos os procesos selectivos pendentes

O sindicato considera que a Consellaría non se pode limitar a anunciar as prazas de reposición: debe negociar a aplicación da Lei de redución da temporalidade

Volta ás aulas: tras o debate ficticio sobre a presencialidade reaparecen a desinformación e os recortes

Información da reunión mantida hoxe coas consellarías de Sanidade e Educación

O XII Convenio estatal de centros de asistencia e educación infantil 0-3 debe aplicar a nova adaptación das súas táboas salariais xerais e de xestión indirecta

A adaptación ao SMI dos 965€ nas táboas salariais xerais e as novas táboas salariais de xestión indirecta no apartado “C” coa suba dun 1,1%, hai que aboalas xunto cos atrasos dende setembro do 2021, como data límite en xaneiro de 2022

A CIG-Ensino lamenta o falecemento do que foi o seu secretario nacional, Braulio Amaro

O sindicato, do que Braulio foi un destacado cadro sindical e dirixente, quere lembrar o compromiso que o acompañou até os seus últimos días.

A Área Pública da CIG reclama a recuperación real dos salarios, a eliminación da taxa de reposición e o reforzo dos servizos públicos

Concentrouse no Parlamento coincidindo co debate do Proxecto de Lei de Orzamentos da Xunta para 2022

A CIG-Ensino non asinou o XI convenio colectivo de centros de ensinanza privada regulada sen ningún nivel concertado

Un convenio máis as patronais, coa complicidade das organizacións sindicais estatais, consolidan a precariedade no sector ao asinarse o XI convenio sen melloras laborais, mínimos avances sociais e con aumento da perda de poder adquisitivo dos salarios

Quizais quixo dicir:

< Setembro 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Outros 9 Setembro 2025
Proxectos Innova-Lab

Publicadas as bases para a convocatoria do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos Innova-Lab.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos de inclusión educativa

Convocatoria na web da Consellaría do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos de Inclusión Educativa (PIE) para o curso 2025/26.

DOG 8 Setembro 2025
Prácticum do mestrado de profesorado

Convocatoria no DOG para a acreditación de centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do mestrado de profesorado de ESO e Bacharelato, FP e idiomas.

DOG 8 Setembro 2025
Mestrado para profesorado técnico

O DOG publica a convocatoria para acreditar centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do curso de especialización en formación pedagóxica e didáctica do profesorado técnico en formación profesional.

Outros 8 Setembro 2025
Radio na Biblio

Anúnciase a apertura do programa Radio na Biblio para o curso 2025-2026.

Outros 5 Setembro 2025
Plan Proxecta+

Resolución que  regula o Plan Proxecta+ e estabelece as bases para a participación dos centros durante o curso 2025/26.