Información da Mesa Sectorial da Oferta Pública de Emprego e da Convocatoria de Oposicións
Venres 14 de xaneiro
Publicado o reparto de prazas por corpos e especialidades.
Publicada toda a información da mesa sectorial incluída a oferta de cambio de corpo.
Proxecto de decreto polo que se aproba a oferta de emprego público para o ano 2022.
Ligazón ao borrador.
Orde convocatoria oposicións 2022.
Ligazón ao borrador.
A CIG-Ensino non dá o seu apoio á OPE docente ao non se negociar conxuntamente coa de concurso de méritos e coas prazas de oposición extraordinaria.
Procesos selectivos do 2022: unha situación extraordinaria require unha negociación seria e global.
Ligazón ao CIG-Informa.
Prazas de ingreso por corpo e especialidade
Ligazón ao CIG-Informa coa información das prazas de ingreso por corpo e especialidade.
Corpo de Primaria e Infantil |
||||
Código |
Especialidade |
Reserva persoas con discapacidade |
Libre |
Total |
31 |
Educación Infantil |
13 |
167 |
180 |
32 |
Inglés |
4 |
51 |
55 |
33 |
Francés |
6 |
84 |
90 |
34 |
Educación Física |
3 |
42 |
45 |
35 |
Música |
4 |
51 |
55 |
36 |
Pedagoxía Terapéutica |
10 |
130 |
140 |
37 |
Audición e Linguaxe |
9 |
126 |
135 |
38 |
Educación Primaria |
17 |
233 |
250 |
|
Total |
66 |
884 |
950 |
Corpo de profesores de ensino secundario |
||||
Código |
Especialidade |
Reserva persoas con discapacidade |
Libre |
Total |
1 |
Filosofía |
3 |
42 |
45 |
3 |
Latín |
0 |
5 |
5 |
4 |
Lingua Castelá e Literatura |
5 |
70 |
75 |
5 |
Xeografía e Historia |
6 |
84 |
90 |
6 |
Matemáticas |
10 |
126 |
136 |
7 |
Física e Química |
5 |
73 |
78 |
8 |
Bioloxía e Xeoloxía |
5 |
67 |
72 |
9 |
Debuxo |
4 |
58 |
62 |
10 |
Francés |
3 |
37 |
40 |
11 |
Inglés |
9 |
116 |
125 |
12 |
Portugués |
0 |
4 |
4 |
16 |
Música |
1 |
7 |
8 |
17 |
Educación Física |
3 |
42 |
45 |
18 |
Orientación Educativa |
1 |
11 |
12 |
19 |
Tecnoloxía |
4 |
56 |
60 |
53 |
Lingua Galega e Literatura |
7 |
108 |
115 |
101 |
Administración de Empresas |
1 |
14 |
15 |
102 |
Análise e Química Industrial |
0 |
5 |
5 |
103 |
Asesoría e Procesos de Imaxe Persoal |
1 |
7 |
8 |
105 |
Formación e Orientación Laboral |
2 |
33 |
35 |
107 |
Informática |
3 |
40 |
43 |
110 |
Organización e Xestión Comercial |
1 |
19 |
20 |
111 |
Organización e Procesos de Mantemento de Vehículos |
1 |
9 |
10 |
112 |
Organización e Proxectos de Fabricación Mecánica |
0 |
6 |
6 |
113 |
Organización e Proxectos de Sistemas Enerxéticos |
1 |
6 |
7 |
117 |
Procesos Diagnósticos Clínicos e Produtos Ortoprotésicos |
1 |
6 |
7 |
118 |
Procesos Sanitarios |
1 |
7 |
8 |
124 |
Sistemas Electrónicos |
1 |
15 |
16 |
125 |
Sistemas Electrotécnicos e Automáticos |
1 |
18 |
19 |
|
Total |
80 |
1091 |
1171 |
Corpo de profesores de escolas oficiais de idiomas |
||||
Código |
Especialidade |
Reserva persoas con discapacidade |
Libre |
Total |
1 |
Alemán |
0 |
2 |
2 |
8 |
Francés |
1 |
6 |
7 |
9 |
Galego |
0 |
6 |
6 |
11 |
Inglés |
2 |
28 |
30 |
|
Total |
3 |
42 |
45 |
Corpo de profesores de artes plásticas e deseño |
||||
Código |
Especialidade |
Reserva persoas con discapacidade |
Libre |
Total |
503 |
Conservación e restauración de obras escultóricas |
0 |
2 |
2 |
504 |
Conservación e restauración de obras pictóricas |
0 |
2 |
2 |
508 |
Debuxo técnico |
0 |
2 |
2 |
511 |
Deseño de produto |
0 |
1 |
1 |
516 |
Historia da arte |
0 |
1 |
1 |
|
Total |
0 |
8 |
8 |
Prazas de acceso por corpo e especialidade
Ligazón ao CIG-Informa coa información das prazas de acceso por corpo e especialidade.
Varios
Ligazón ao CIG-Informa con todos os varios da mesa sectorial.
- Exiximos unha rectificación pública do conselleiro das súas declaracións sobre o persoal interino
A CIG-Ensino considera totalmente fóra de lugar as declaracións do conselleiro na rolda de prensa da presentación da oferta de emprego na que afirmou que a “boa situación do sistema educativo galego” estaba relacionado coa reducida porcentaxe de persoal interino en relación ao resto das comunidades do estado. A estabilidade laboral e nos claustros sempre é un elemento importante para para mellorar o noso traballo como docentes mais o traballo que realiza o persoal interino, como o que é funcionariado de carreira, non pode ser posto en cuestión, xa que todo o profesorado galego, con independencia da súa situación administrativa, foi e é un exemplo de esforzo e dedicación ao sistema educativo, e nestes dous anos de pandemia evidenciouse. É un insulto que o conselleiro non o recoñeza.
- Sentenza cátedras conservatorio
En que situación nos atopamos ao respecto da execución das sentenzas? Que previsións ten a Consellaría? Hai algunha demanda de execución. Van comezar por resolver un incidente de execución dun colectivo de participantes que non obtivo praza e que solicitan que as prazas que poidan quedar vacantes pola perda de condición de catedrático lles sexan adxudicadas. A Consellaría entende que a sentenza non o permite e vanse dirixir ao TSXG para que aclare a situación. Mentres non haxa unha solución a este tema non poden facer nada máis. Agardan que para comezos de curso 2022/23 estea todo resolto.
- Proceso de integración dos PTFP no corpo de PES
Sabendo que o regulamento para a integración é responsabilidade do Ministerio, preguntamos se a Consellaría tratou co MEFP as datas que manexa unha integración que vai cumprir agora un ano de retraso, para quen tiña o requisito de titulación. Afirman que non teñen ningunha información. Non pode haber procedemento sen que o Ministerio aprobe o Regulamento. Os efectos serán desde a entrada en vigor da nova Lei Orgánica de FP.
- Data finalizacións das substitucións do persoal adscrito a programas
As substitucións das persoas mentoras que forman parte dos equipos de apoio dixital aos centros (DixitalGal) e das substitucións das persoas responsábeis das unidades de acompañamento e orientación persoal e familiar (RAOGAL) teñan data de remate a 30 de xuño. Solicitamos que sexan consideradas prazas de persoal interino, é dicir, que o nomeamento se alongue até 31 de agosto. Non van cambiar a data de finalización dos contratos.
- Coidado das crianzas: deber inescusábel
Seguimos sen ter solución sobre que facer cando as nosas crianzas son contacto directo dun positivo por COVID ou cando lles pechan a aula, non poden acudir ao centro escolar pero nós non temos permiso para o seu coidado. Esiximos que se computen como o que son: un deber inescusábel. Alegan que non poden tomar esa decisión xa que excede das súas competencias, ao ser un tema que afecta a todo o persoal da Xunta.
- Plan de Igualdade para o persoal docente da Consellería de Educación
Toda administración pública, na súa condición de empregadora, está obrigada a elaborar un Plan de Igualdade antes de marzo de 2022. Función Pública xa está negociando o seu para o persoal da administración xeral, que no caso da Consellería de Educación só afecta ao persoal non docente. A CIG-Ensino demanda que Educación comece a negocialo canto antes para o profesorado. Tratarán o tema coa secretaría xeral técnica.
- Comisión de baremación do CXT
Cando está previsto que comece funcionar a comisión de baremación subxectiva? De igual forma preguntamos cando está previsto comezar coa publicación das puntuacións provisionais? Convocarán en breve. Non teñen datas previstas para a publicación provisional.
- Actualización listas de mestres. Cobertura das baixas
Desde a CIG-Ensino xa solicitamos a actualización inmediata das listas de substitucións do corpo de mestres que entendemos necesaria para a cobertura de todas as baixas producidas pola 6ª vaga. De igual forma solicitamos que se cubran con urxencia todas as baixas do persoal dos centros educativos. A falta de persoal na Consellaría para realizar os chamamentos non pode ser desculpa para que os centros non vexan cubertas as súas necesidades. Informan de que comezaron a publicación das actualizacións nesta mesma mañá.
- Transparencia dos datos da pandemia
Por primeira vez desde setembro de 2020 o conselleiro deu datos da afectación da pandemia no profesorado como sempre solicitou a CIG. Demandamos que esa información se manteña e que poida servir de referencia para un estudo rigoroso sobre a saúde laboral do profesorado.
- Datas da publicación das cátedras
Temos constancia de varios recursos de alzada aceptados que van variar a resolución do concurso de cátedras. Vai haber unha nova publicación? Cando está prevista a resolución definitiva? Entendemos que se mantén a data de efectos económicos e administrativos do 1 de xaneiro do 2022. Hai uns 80 recursos presentados. Unha vez analizados cales van ser aceptados publicarán que persoas adquiren a condición de cátedras, e esta condición será desde o 1 de xaneiro de 2022.
- Regulamentos Orgánicos de Centros
Levamos preguntando desde hai máis dun ano pola situación dos grupos de traballo que se nos dixo foron creados para redactar unha nova proposta dos ROC e non sabemos nada. Tratarán o tema coa secretaría xeral de educación.