A CIG-Ensino insiste en que a Consellaría non deixe ninguén atrás no proceso de integración do profesorado técnico de FP no corpo de profesorado de secundaria

O sindicato insta á administración a non demorar o proceso de integración máis alá deste 2022 dado que se trata dun trámite sinxelo e que pode facer practicamente de oficio.

O Ministerio responde á CIG-Ensino: “non é obxectivo inmediato integrar todo o profesorado no subgrupo A1”

A resposta do MEFP chega en resposta á campaña de sinaturas realizada polo sindicato en Galiza e pecha a porta a dar sentido á política de persoal no que resta de lexislatura

CIG-Ensino reclama a convocatoria de concurso para as EPAPU

O sindicato informa da existencia de até 30 vacantes nos centros de ensinanzas para persoas adultas

A CIG-Ensino toma a iniciativa ante a inacción da Consellaría

Lanza unha enquisa sobre a igualdade no eido educativo

Balance da XXXIV Semana da Educación de Pontevedra

Un ano máis a Semana de Educación de Pontevedra, que organizan conxuntamente a CIG-Ensino e a AS-PG, e discurriu entre o 21 e 24 de Setembro, cumpriu as expectativas que nela depositaron o profesorado asistente, e non defraudou

O Correlingua segue a percorrer o país levando a nosa música e cultura ao alumnado galego

Tras unha primeira parada en setembro en Pontevedra e o paso por Viveiro e polo Morrazo, hoxe actuará Mekanica Rolling Band, a banda gañadora do Cantalingua 2022, na Coruña

A Área Pública da CIG denuncia que a Xunta se limitará a aplicar en Galiza o acordo asinado en Madrid cos sindicatos españois

Aboca ao persoal empregado público a unha perda de poder adquisitivo que xa alcanza o 20%

Próxima convocatoria de prazas docentes e de asesorías técnicas no exterior

Pendente de pasar pola Mesa Docente estatal

A CIG-Ensino insta á Consellaría de Educación a asumir a súa responsabilidade en materia de igualdade

Amosamos en diversas ocasións á administración educativa a nosa preocupación pola falta de cumprimento da normativa que xira arredor da igualdade no eido educativo, tanto no ámbito laboral como nos centros de ensino

A Área Pública da CIG mobilízase contra o "pacto de perdas" acordado entre o Goberno español, CCOO e UGT

Pacto de perdas que o Goberno español e os sindicatos CCOO e UGT veñen de acordar e que suporá que o persoal empregado público perda arredor dun 10% do seu poder adquisitivo nos próximos tres anos

Contra o pacto das perdas!

Concentración da Área Pública da CIG, este venres ás 11 horas, diante da delegación do goberno en Coruña

A Xunta introduce na Lei de Emprego a regulación da limitación temporal para o profesorado interino

Para a CIG-Ensino é necesario que se reflicta na norma que o sistema docente de nomeamentos e cesamentos anuais evita esa acumulación de antigüidade de 3 anos

Quizais quixo dicir:

< Setembro 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Outros 9 Setembro 2025
Proxectos Innova-Lab

Publicadas as bases para a convocatoria do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos Innova-Lab.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos de inclusión educativa

Convocatoria na web da Consellaría do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos de Inclusión Educativa (PIE) para o curso 2025/26.

DOG 8 Setembro 2025
Prácticum do mestrado de profesorado

Convocatoria no DOG para a acreditación de centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do mestrado de profesorado de ESO e Bacharelato, FP e idiomas.

DOG 8 Setembro 2025
Mestrado para profesorado técnico

O DOG publica a convocatoria para acreditar centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do curso de especialización en formación pedagóxica e didáctica do profesorado técnico en formación profesional.

Outros 8 Setembro 2025
Radio na Biblio

Anúnciase a apertura do programa Radio na Biblio para o curso 2025-2026.

Outros 5 Setembro 2025
Plan Proxecta+

Resolución que  regula o Plan Proxecta+ e estabelece as bases para a participación dos centros durante o curso 2025/26.