Mesa sectorial
416 resultados

Información da mesa sectorial do calendario escolar
Inclúe tamén cuestións varias presentadas pola CIG Ensino.

A CIG-Ensino responsabiliza o Ministerio e a Consellaría de xogar con decenas de miles de opositoras ao ensino
O MEFP envía un escrito a última hora no que afirma que se podería ampliar a OPE de 2020 e celebrala conxuntamente no 2021

Información da mesa sectorial
Mércores 20 de maio e martes 26 de maio: reinicio actividade lectiva, prorroga direccións e oposicións

A CIG-Ensino defende o mantemento da teledocencia até finais de curso e avoga porque sexa o criterio docente o que determine a presencialidade do alumnado nos centros educativos
Coas medidas organizativas presentadas hoxe pola Consellaría de Educación desbótase todo o esforzo realizado pola comunidade educativa para a implantación da teleformación, incluída a recente adaptación das programacións didácticas

O Ministerio contesta á CIG-Ensino sobre as oposicións docentes asegurando que hoxe mesmo vai remitir un informe á Consellaría sobre a posibilidade de acumular as oposicións de 2020 e 2021
O Ministerio vai facer partícipes ás organizacións sindicais do mesmo documento que remita ás Comunidades Autónomas para o estudo da incorporación no novo curso escolar 2020/21

Temas varios na Mesa Sectorial do 30 de abril
Outros temas propostos pola CIG-Ensino na rolda final de intervencións

Información da Mesa Sectorial sobre aprazamento das oposicións 2020
A Xunta manterá o prazo de inscrición se non se modifica o Real Decreto de Ingreso por parte do Ministerio.

A Consellaría negouse a proporcionar o dato de profesorado e cátedras por especialidades impedindo coñecer se a distribución é equilibrada ou non
Transparencia CERO

Mesa Sectorial do acceso a Cátedras e selección das Direccións
Toda a información da mesa sectorial, incluídas as prazas de acceso a cátedras

Falemos claro: Coas 2.036 prazas de novo ingreso non aumentará o profesorado
A Xunta pretende enmascarar as cifras das oposicións coa promoción interna e o acceso a cátedras, do que non temos aínda texto da convocatoria
páxina 14 de 42