Ensino público
3259 resultados
O Ministerio presenta unha proposta de última hora para mudar parcialmente o baremo do concurso excepcional
A modificación proposta polo MEFP só afecta á puntuación do dominio de linguas estranxeiras
O profesorado alza a voz farto das decisións unilaterais da Consellaría para o curso que vén
Os centros docentes galegos secundaron a iniciativa da CIG-Ensino mobilizándose durante os recreos
Información da mesa sectorial para a convocatoria de licenzas de formación
A mesa desenvolveuse o martes 14 de xuño
O profesorado está farto!
Mércores 8: CIG-Ensino chama a protestar contra as decisións da Consellaría de cara ao comezo do curso 2022/23
A CIG-Ensino exixe a paralización da publicación das Instrucións para o curso escolar 2022/23 e o cese dos responsábeis
O sindicato considera unha “chapuza” impropia dunha administración a decisión de forzar decisións dos claustros sen ter en conta o seu carácter integral e colexiado
De costas ao profesorado: Educación impón os cambios anunciados no calendario e relega o profesorado
Supérase, en contra do criterio da CIG-Ensino, o mínimo de 175 días lectivos e desprezan a opinión das mestras e mestres de Infantil
O Correlingua 2022 animou a festa no Auditorio Municipal de Narón
O alumnado da comarca sumou preto de 1400 participantes
A CIG Ensino critica que a Consellaría non presente o currículo das materias optativas autonómicas no borrador do Anteproxecto de Decreto do currículo de Bacharelato remitido para o Consello Escolar
Afecta tanto a materias do primeiro como do segundo curso do Bacharelato
A Consellaría incumpre o seu compromiso co recoñecemento económico das vacacións non gozadas en trienios e sexenios
Enésimo incumprimento da Consellaría
páxina 62 de 326
Seccións
| < | Decembro 2025 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Luns | Martes | Mércores | Xoves | Venres | Sábado | Domingo |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||

