Publicada no DOG a resolución definitiva do CXT

O prazo para solicitar comisións de saúde ou de concilia, que comezaba coa publicación no DOG deste concurso, está interrompido ata que remate a vixencia do estado de alarma.

A Consellaría de Educación fai públicas unhas “recomendacións sanitarias” para os centros educativos sen negociar cos sindicatos

A CIG-Ensino solicitara por rexistro a convocatoria con carácter de urxencia do Comité Intercentros de Seguridade e Saúde Laboral de Educación (CISSL) e a Consellaría responde con estas “recomendacións” unilaterais

A Xunta debe presionar xa o MEFP para que se poidan acumular as prazas das oposicións docentes de 2020 e 2021

Tal e como se acordou na Mesa Sectorial do pasado 30 de abril Galiza debe facer fronte conxunta para que se amplíe un ano máis o RD 84/2018 que fixa o réxime transitorio aplicado ás oposicións só até 2020

Este 17 de maio defendemos o galego desde xanelas e varandas

PRECISAMOS DO GALEGO: xustiza, igualdade e cohesión

O profesorado galego, desamparado ante os criterios contraditorios sobre a docencia e o desconfinamento educativo neste fin de curso

A CIG-Ensino amosa a súa preocupación tamén polas informacións sobre o inicio do próximo curso e alerta de que as medidas deben ser negociadas coa representación docente.

Información reunión da comisión negociadora do VI convenio colectivo de empresas de ensino privado sostidas total ou parcialmente con fondos públicos

Confinados os pagos dos atrasos das táboas salariais de 2019 e prolongado o prazo de solicitude da cláusula de descolgue salarial mentres dure o estado de alarma, tal e como pretendía a patronal e aceptou o trío sindical estatal

Carvalho Calero: unha nova oportunidade nos centros educativos para todo o curso 2020/21

CIG-Ensino solicita á Real Academia Galega que traslade ao 2021 a celebración do Día das Letras dedicado a Carvalho Calero para que poida ter o tratamento que merece no ámbito educativo

O INSS farase cargo da xestión do Réxime de Clases Pasivas do Estado

O cambio de adscrición ministerial non afecta ás pensións de Clases Pasivas

Temas varios na Mesa Sectorial do 30 de abril

Outros temas propostos pola CIG-Ensino na rolda final de intervencións

Información da Mesa Sectorial sobre aprazamento das oposicións 2020

A Xunta manterá o prazo de inscrición se non se modifica o Real Decreto de Ingreso por parte do Ministerio.

Instrucións para o desenvolvemento do terceiro trimestre

Publicadas hoxe, martes 28 de abril de 2020

A CIG-Ensino demanda unha solución aos contratos de investigación dependentes da Universidade.

Tras xestións realizadas coa Secretaría Xeral de Universidades o sindicato puido saber que se abordou a situación dos contratos do persoal investigador coas tres universidades e que mañá se detallarán os acordos para cada unha das categorías

Quizais quixo dicir:

< Setembro 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Outros 11 Setembro 2025
Programa EduReferentes

Resolución na web da Consellaría co programa educativo “EduReferentes” para o curso 2025/26.

Outros 10 Setembro 2025
Plan Eduemprende 2025-2026

Regulado o Plan Eduemprende para o curso 2025-2026.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos Innova-Lab

Publicadas as bases para a convocatoria do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos Innova-Lab.

Outros 9 Setembro 2025
Proxectos de inclusión educativa

Convocatoria na web da Consellaría do Programa para o Impulso de Centros Referentes na modalidade de Proxectos de Inclusión Educativa (PIE) para o curso 2025/26.

DOG 8 Setembro 2025
Prácticum do mestrado de profesorado

Convocatoria no DOG para a acreditación de centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do mestrado de profesorado de ESO e Bacharelato, FP e idiomas.

DOG 8 Setembro 2025
Mestrado para profesorado técnico

O DOG publica a convocatoria para acreditar centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum do curso de especialización en formación pedagóxica e didáctica do profesorado técnico en formación profesional.