A Consellaría na obsesión de reducir o dereito a comedor gratuíto dita instrucións que desenvolven un decreto que esta sen publicar

A Consellaría na obsesión de reducir o dereito a comedor gratuíto dita instrucións que desenvolven un decreto que esta sen publicar

Para a CIG-Ensino a pretensión da Consellaría é a de acelerar o máximo posible recortes

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público inza as rúas de música e textos contra a LOMCE

A CIG-Ensino fai unha valoración positiva dos actos que se desenvolveron nas cidades e diferentes vilas do país na tarde deste xoves 13 de xuño
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público realizará actos públicos contra a LOMCE este xoves 13 en vilas e cidades

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público realizará actos públicos contra a LOMCE este xoves 13 en vilas e cidades

Desenvolveranse entre as 19 h e as 20 horas e contarán con actuacións musicais e lectura de textos

A CIG-ENSINO reclama que se recupere o sistema polo que se aprobaban os cambios de libros en Infantil e o 1º ciclo de Primaria

A CIG-Ensino defende que o sistema vixente até o de agora non creaba ningún problema e resultaba máis áxil que o aprobado agora
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público organiza actos comarcais contra a LOMCE o 13 de xuño

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público organiza actos comarcais contra a LOMCE o 13 de xuño

Haberá actuacións musicais, lectura de textos e outras accións

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público incóalle un “expediente disciplinario” ao Ministro Wert

Representantes da Plataforma parodiaron o conselleiro de Educación, o ministro Wert, a igrexa e a patronal da privada mediante a representación dun xuízo no que se volveu a esixir a retirada da LOMCE
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público insta  ao conselleiro de Educación a  que o Goberno galego exixa a retirada da LOMCE

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público insta ao conselleiro de Educación a que o Goberno galego exixa a retirada da LOMCE

Representantes da Plataforma rexistraron o escrito dirixido ao conselleiro este xoves 30 de maio
Manifestación en defensa do IES As Mercedes o 30 de maio

Manifestación en defensa do IES As Mercedes o 30 de maio

Ás 19:30 h. diante do centro educativo, en Lugo
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público anuncia un novo calendario de mobilizacións contra a LOMCE para o último treito de curso

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público anuncia un novo calendario de mobilizacións contra a LOMCE para o último treito de curso

Representantes da Plataforma destacaron en rolda de prensa o éxito da folga do 9 de maio

Proxecto de LOMCE a 17 de maio de 2013

Proxecto de LOMCE a 17 de maio de 2013

Quizais quixo dicir:

< Maio 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Outros 2 Maio 2025
Tribunais da proba de galego nas oposicións

Publica a Consellaría a composición, presidencias incluídas, dos tribunais que xulgarán a proba de acreditación do coñecemento da lingua galega nas oposicións do 2025.

Outros 30 Abril 2025
Radio na Biblio

Anúncianse os centros galardoados e os correspondentes premios do VII Concurso de Podcasts – Radio na biblio.

Outros 30 Abril 2025
Unidades didácticas

A Consellaría publica unhas unidades didácticas coa historia do Pobo Xitano.

Outros 30 Abril 2025
Intercambio de alumnado

Anunciada a convocatoria para participar no programa Picasso Mob de intercambio individual de alumnado en réxime de reciprocidade con alumnado da Région Académique de Bourgogne-Franche Comté (Francia) durante o curso 2025/2026.

Outros 30 Abril 2025
Resolución provisional do PIALE

Fai pública a Consellaría a resolución provisional coas solicitudes admitidas e excluídas para participar no programa PIALE 2025.

Outros 29 Abril 2025
Suspensión da actividade lectiva

Debido ao apagamento xeral acontecido o luns 28 de abril, a Consellaría suspende a actividade lectiva durante o 29 de abril aínda que os centros educativos deben permanecer abertos.