A CIG-Ensino reclama formación, tempo e menos burocracia para a elaboración das programacións

A aplicación da LOMCE continúa creando confusión e desorde co inicio de curso en secundaria
O Partido Popular impede a toma en consideración a ILP sobre o dereito ao coñecemento e á contemplación da obra de Castelao polo pobo galego no Parlamento

O Partido Popular impede a toma en consideración a ILP sobre o dereito ao coñecemento e á contemplación da obra de Castelao polo pobo galego no Parlamento

Pilar García Negro: “Toda esta riqueza, toda esta entrega patriótica, unha obra proteica e densa de máis de trinta anos da súa vida, merecen ser coñecidas, xulgadas e interpretadas polos seus descendentes, por nós, as galegas e galegos de hoxe”

Escrito presentado pola CIG-Ensino en relación ao curso de Formación Pedagóxica e Didáctica

Solicitamos que se rectifique a convocatoria para asegurar a participación do profesorado

A CIG-Ensino manifesta que non merecemos un presidente que despreza a nosa lingua e esixe un cambio de rumbo na política lingüística de Educación

Núñez Feijoo alardea de incumprir as sentenzas do TSXG contra o Decreto de plurilingüismo e mente publicamente sobre a situación da lingua no ensino

Recollida sinaturas apoio táboa reivindicativa

Mellora de condicións laborais das traballadoras e traballadores do Consorcio

A Consellaría de Educación afianza o cobro e o negocio do uso dos materiais audiovisuais nos centros de ensino

Educación avala a caza de bruxas por parte das empresas privadas

O profesorado galego continuará coas pagas extras incompletas e os salarios recortados

Información da reunión mantida co conselleiro de Facenda

A CIG-Ensino denuncia o recorte de profesorado co que a Consellaría de Educación castiga o ensino público

Iníciase o curso en secundaria con moitos centros sen profesorado
A CIG Ensino esixe a dotación de profesorado e persoal técnico para o CEIP de Vite

A CIG Ensino esixe a dotación de profesorado e persoal técnico para o CEIP de Vite

A CIG Ensino apoia a petición e mobilizacións feitas pola comunidade educativa

Educación continúa obstinada en recortar profesorado no CPI Camiño de Santiago do Pino

A CIG-Ensino manifesta o seu total apoio ao profesorado e aos pais e nais que se están negando a enviar os seus fillos e fillas ao centro mentres non se dote cun ou cunha docente máis
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público manifestarase o 16 contra os recortes no ensino

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público manifestarase o 16 contra os recortes no ensino

Denunciou en rolda de prensa a conflitividade que están a provocar os recortes, a falta de profesorado e a aplicación da LOMCE

Aprobaches?

Quizais quixo dicir:

< Xullo 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Outros 24 Xullo 2025
Profesorado excluído das listas de substitucións

Publicada a relación persoal docente interino e substituto excluído definitivamente das listas da Consellería.

Outros 24 Xullo 2025
Profesorado obrigado a participar no CADP

Na web da Consellaría as listaxes definitivas de persoal que ten a obriga de participar no concurso de adxudicación de destinos provisionais 2025/2026.

Outros 24 Xullo 2025
Plan de mellora das bibliotecas

 Resolución coa relación dos centros seleccionados na modalidade de nova incorporación que se integran no Plan de mellora de bibliotecas escolares no curso 2025/26

Outros 24 Xullo 2025
Resolución provisional do CADP

Publicada na web da Consellaría a resolución provisional do Concurso de adxudicación de destinos provisionais para o curso 2025-2026.

Outros 24 Xullo 2025
Proxectos de formación do profesorado de FP

Publicada a resolución de avaliación dos proxectos de formación para profesorado de FP que se van a implantar no curso 2024-2025.

Outros 23 Xullo 2025
Prazas sometidas a convenio

Publica na súa web a Consellaría a relación coa adxudicación provisional do concurso específico de méritos en prazas sometidas a convenio ou a programas específicos da Consellería.