Ensino público

Esixen a retirada dos recortes impostos desde Madrid, invadindo competencias da Xunta de Galiza, e que o goberno galego non os aplique

Miles de persoas percorren Compostela en defensa da Sanidade e o Ensino públicos
Miles de persoas percorren Compostela en defensa do Ensino e da Sanidade públicos

Miles de persoas percorren Compostela en defensa do Ensino e da Sanidade públicos

Esixen a retirada dos recortes impostos desde Madrid, invadindo competencias da Xunta de Galiza, e que o goberno galego non os aplique

A CIG-Ensino reclama maior obxectividade na cobertura dos postos de asesores

Na mesa sectorial tratáronse as ordes polas que se seleccionan as direccións dos centros de formación e recursos (CFR) e de asesores do Servizo de Formación do Profesorado, do Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI) e dos centros de formación e
A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público  fai un chamamento a participar na manifestación do 3 de xuño en Santiago

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público fai un chamamento a participar na manifestación do 3 de xuño en Santiago

Representantes da Plataforma animaron en rolda de prensa a “facer forza desde a rúa para frear os recortes no ensino público”
Ourense acolle hoxe o último peche contra os recortes no ensino público

Ourense acolle hoxe o último peche contra os recortes no ensino público

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público promoveu catorce peches en todo o país nos que participaron máis de 1.000 persoas

A CIG-Ensino denuncia a discriminación que sofre o alumnado galego ao non poder examinarse dalgunha das materias optativas do Bacharelato

Esíxelle á Consellaría de Educación unha solución para que a elección do currículo non se vexa afectada por criterios que non son pedagóxicos
Centros educativos de Santiago, Melide, Ferrol, Verín, Vigo, A Coruña e Pontevedra  acolleron con éxito peches en defensa do ensino público

Centros educativos de Santiago, Melide, Ferrol, Verín, Vigo, A Coruña e Pontevedra acolleron con éxito peches en defensa do ensino público

No marco dunha mobilización da Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público que se está a desenvolver en centros educativos de todo o país
Continúan os peches para esixir que a Consellaría non aplique o RD Lei 14/2012 e o recorra por invadir as competencias educativas

Continúan os peches para esixir que a Consellaría non aplique o RD Lei 14/2012 e o recorra por invadir as competencias educativas

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público inicia hoxe un novo peche no IES San Tomé de Freixeiro en Vigo

Publicada a Resolución definitiva do CXT de Primaria na páxina da Consellaría

Non comeza a contar ningún prazo até a súa publicación no DOG

Seccións

Quizais quixo dicir:

< Maio 2025  
Lun Mar Mér Xov Ven Sáb Dom
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
06/05/2025
DOG 5 Maio 2025
Novas seccións bilingües

Publica o DOG a convocatoria para a incorporación de novas seccións bilingües para o curso 2025/26.

Outros 5 Maio 2025
Diagnose da convivencia

A Consellaría anuncia posta en marcda da V macroenquisa de diagnose da convivencia escolar dirixida ao conxunto da comunidade educativa galega (alumnado a partir de 5º de primaria, profesorado, persoal non docente e familias).

Outros 5 Maio 2025
Retorna talento FP

Publicada na web da Consellaría a listaxe de solicitudes a emendar no Programa Retorna Talento FP 2024/2025.

Outros 2 Maio 2025
Tribunais da proba de galego nas oposicións

Publica a Consellaría a composición, presidencias incluídas, dos tribunais que xulgarán a proba de acreditación do coñecemento da lingua galega nas oposicións do 2025.

Outros 2 Maio 2025
Admisión nas oposicións

A Consellaría dá por desistidas da súa petición ás persoas que non tivesen formulada reclamación na súa solicitude de participación nas oposicións do 2025 no prazo estabelecido para estes efectos.

Outros 30 Abril 2025
Radio na Biblio

Anúncianse os centros galardoados e os correspondentes premios do VII Concurso de Podcasts – Radio na biblio.