FRONTE Á PROPAGANDA: 10 CUESTIÓNS PARA AMOSAR A REALIDADE DO PROFESORADO E DOS CENTROS EDUCATIVOS

1. Consideras que no teu centro hai profesorado dabondo para afrontar todas as tarefas, obrigas e necesidades educativas (coordinacións, titorías, gardas, biblioteca, proxectos de innovación…)?*
2. Está garantida unha correcta atención á diversidade do alumnado co persoal, recursos e medios dos que dispón o teu centro?*
3. Consideras que a redución das ratios, que neste curso se limita a 4º de Educación Infantil, debería implantarse xa en todas as diferentes ensinanzas e con aplicación como máximo no remate de cada etapa?*
4. Estase a cumprir no teu centro a medida de computar dentro das ratios a alumnado repetidor e como dobre ou triplo a alumnado con discapacidade, dependencia ou trastorno de conduta en todas as aulas?*
5. No caso de que traballes en infantil ou primaria, autorizáronse no teu centro os desdobres necesarios para cumprir as ratios máximas por aula cando se escolariza alumnado de diversos niveis ou ciclos?*
6. No caso de que traballes nun centro de secundaria, FP ou ensinanzas de réxime especial, consideras unha medida imprescindíbel a redución do horario a un máximo de 18 períodos lectivos?*
7. Consideras suficiente a redución horaria coa que contas para tarefas de coordinación, titoría, dirección e outros cargos docentes?*
8. Notaches neste inicio de curso algunha mellora ao respecto da eliminación e simplificación de tarefas burocráticas?*

9. Ordena (de 1 a 3, sendo o valor 1 o máis importante), as medidas que consideras fundamentais para mellorar a atención educativa e as túas condicións laborais?

10. Que valoración xeral fas das túas condicións actuais de traballo ao respecto dos últimos anos?*