O Pleno do Consello Escolar de Galiza rexeita o novo decreto de comedores e aproba devolver o proxecto ao Goberno galego
A CIG-Ensino defendeu a retirada do proxecto e denunciou os métodos antidemocráticos da Consellaría
O secretario nacional da CIG-Ensino, Anxo Louzao defendeu no pleno do Consello Escolar de Galiza a emenda á totalidade na que se defende a elaboración doutro novo proxecto de decreto que garanta:
- O uso gratuíto do comedor escolar a todo o alumnado beneficiario do transporte escolar e daquel cuxa renda mensual familiar non exceda tres veces o salario mínimo interprofesional, no camiño de conseguir a gratuidade total para todo o alumnado escolarizado en EI e ensino básico.
- A habilitación de espazos necesarios en todos os centros públicos para que estes se poidan dotar do servizo de comedor.
- O dereito, para todo o persoal do centro e alumnado, de poder facer uso deste servizo, garantíndolles unha praza no comedor.
- O persoal específico, coa cualificación necesaria e con relación laboral coa Consellaría de Educación, para atender o comedor.
- A xestión e funcionamento de todos os comedores escolares, que dependerán directamente da Consellaría, por medio de persoal específico e cualificado, dependente da mesma.
- Administrativos para todos os centros que teñan servizo de comedor
- Instalacións e espazos adecuados en todos os centros públicos de nova creación para garantir a oferta obrigatoria do servizo de comedor. Así mesmo, emprenderanse as reformas e as medidas necesarias para dotar do servizo de comedor a todos os centros públicos, hoxe en funcionamento, co obxecto de garantir as prazas suficientes a todo o alumnado do ensino infantil e obrigatorio.
Na súa intervención no pleno, a CIG-Ensino denunciou a actuación da Consellaría de Educación por saltarse o procedemento legal que é preceptivo, a negociación deste decreto na Mesa Sectorial. Esta actitude evidenciou, unha vez máis o comportamento antidemocrático e autoritario da Consellaría de Educación que concibe os foros de negociación e participación como un estorbo e non como foros necesarios e fundamentais para buscar o consenso en materias fundamentais como é o caso do comedor escolar.