A asesoría xurídica da CIG-Ensino gaña unha sentenza que declara ilegal o cese do director da Illa de Arousa por retrasar un día o inicio de curso por falta de profesorado
Para a CIG-Ensino a sentenza evidencia unha actuación do xefe territorial de Pontevedra represiva e contraria a lei
O expediente administrativo aberto pola consellaría no ao director seu día produciuse despois de que o propio director se puxera en contacto coa inspección educativa para saber se Educación tiña previsto dotar ao centro dun profesor máis, xa que a falta de docentes suficientes non permitía cubrir as gardas, desenvolver o Plan de Convivencia, o proxecto Abalar, atender a biblioteca do centro e configurar os grupos de alumnado etc. sen ter contestación até xa iniciado o curso.
Trátase dunha sentenza firme que anula a resolución da Xefatura Territorial de Pontevedra pola que se cesou e se inhabilitou para postularse como director nos próximos anos ao director do IES Illa de Arousa e condena á consellaría a abonarlle ao director o importe de 8.644 euros e os intereses correspondentes que é o que tiña que percibir polo seu cargo desde que foi cesado no inicio do curso 2013-2014. Así mesmo condena á consellaría a pagar as costas.
A sentenza recolle que a consellaría vulnera o dereito a defensa do director por denegación inmotivada da proba pertinente, considerando exclusivamente a versión apreciada polo inspector educativo que foi “hipercualificada” fronte a indefensión do director.
Para a CIG-Ensino a sentenza evidencia unha actuación do xefe territorial de Pontevedra represiva, autoritaria e de abuso de poder contra unha actitude sensata, correcta e dignificante do director que o único que perseguía era un profesor imprescindible para o funcionamento normal do centro. A contundencia da sentenza esixe do conselleiro de Educación o cese fulminante do xefe territorial xa que confirma a denuncia feita no seu día pola CIG-Ensino e máis de 5.000 sinaturas do profesorado de que esta sanción o que perseguía era amedrentar e calar as voces reivindicativas que esixen máis profesorado nos centros para mellorar a calidade no ensino.