CIG-Ensino anima aos centros a seguir denunciando os recortes de profesorado e desdobres
O sindicato maioritario no ensino público insta ás equipas directivas e profesorado en xeral así como ao conxunto da comunidade educativa, a seguir denunciando e non cesar nas reclamacións contra a desfeita que se está provocando dende a Administración
![](files/novas/2021/09/NP_20210917_seguir_denunciando_recortes/fotos/CEIP%20MONTE%20DOS%20POSTES.jpg)
O produto das mobilizacións e reclamacións, que anima a CIG-Ensino, contra a Consellaría de Cultura, Educación e Universidade está logrando as primeiras rectificacións do departamento dirixido por Román Rodríguez. Comezan a permitir que o alumnado da ESO e do Bacharelato poida cursar materias en aulas onde queda ao final unha matrícula de menos de 5 alumnos e alumnas, como o CPI San Sadurniño, o IES María Soliño e o IES Eduardo Pondal de Ponteceso.
![](files/novas/2021/09/NP_20210917_seguir_denunciando_recortes/fotos/CPI%20SAN%20SADURNI%C3%91O.jpg)
Esta excepcionalidade xa se daba en cursos anteriores nos centros onde había docentes con dispoñibilidade horaria, polo tanto non se trataba de novas contratacións. De non continuar a rectificación en todos os centros afectados tratase dun ataque frontal á calidade educativa, especialmente no medio rural, aínda que esta situación tamén se dá en centros das cidades como o IES Lucus Augusti de Lugo, entre outros. “A non rectificación provocaba unha clara discriminación para o alumnado deses centros que se vía obrigado a coller outras materias nas que non ten interese ou a se matricular das da súa modalidade a distancia, mais o que non pode admitirse é que a rectificación non sexa completa: debe estenderse a todos os centros en idénticas situacións”, recorda Bermello, que pon o acento en que seguen chegando ao sindicato novas denuncias como a negativa a que se imparta Latín no IES Gregorio Fernández de Sarria, malia dispoñer o docente de horas para facelo.
![](files/novas/2021/09/NP_20210917_seguir_denunciando_recortes/fotos/IES%20EDUARDO%20PONDAL.jpg)
As mobilizacións sempre dan o seu froito
Suso Bermello recorda que no curso académico 2020/21, “ o produto da mobilización contra a Administración que mellor resultado tivo foi a de secundaria porque se conseguiu duplicar a contratación de docentes para afrontar a COVID. Pretendía contratar pouco máis de 500 docentes e acabou recoñecendo que contratou 1350 docentes, que foi produto da mobilización social de pais, profesorado e equipas directivas. Hoxe hai un mínimo de 584 docentes menos contratados, unha cifra á que hai que engadir moitas xubilacións que non se cubriron ao se amortizaren”. O sindicato insiste en que as mobilizacións e reclamacións son a nosa ferramenta para lograr que a Consellaría de Educación rectifique, por iso animamos a seguir con elas e a poñerse en contacto coa CIG-Ensino para loitar polo dereito a educación de calidade.
![](files/novas/2021/09/NP_20210917_seguir_denunciando_recortes/fotos/CEIP%20CALO.jpg)
Ante os recortes denunciar e reclamar
Os recortes están sendo especialmente agresivos no rural, “ con peche de aulas aproveitando a baixada de matrícula deixando de aproveitar unha magnífica ocasión para ter unhas mellores ratios”, incidiu Suso Bermello.
A secretario nacional da CIG-Ensino advirte, “Non imos calar, imos seguir denunciando, instando a todas as ANPAS, equipas directivas, a todo o profesorado en xeral a que non cesen de denunciar cada unha das agresións que se producen. É certo que é moi difícil loitar “por parroquias”, con datos centro a centro e que, evidentemente o noso traballo dende o sindicato é intentar recoller todo ese caudal de demandas e de queixas que nos chegan”, e así o seguiremos a facer.
![](files/novas/2021/09/NP_20210917_seguir_denunciando_recortes/fotos/IES%20LUCUS%20AUGUSTI.jpg)
CIG-Ensino participa e seguirá participando de todas as mobilizacións que a comunidade educativa leve a cabo nas súas reclamacións polos recortes de profesorado e desdobres, polo peche de aulas que se está dando nos centros de educación infantil e primaria, pola falta de atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo e pola negativa da Consellaría a dotar con todas as mestras e mestres necesarios os colexios de infantil e primaria.